mammatillangelnalma.blogg.se

Tom ..

Publicerad 2014-03-15 22:04:23 i Allmänt,

Varför fick jag inte ha kvar min bebis hos mig?!
Det är en fråga jag aldrig kommer få svar på eller kunna förstå ..

Vad har jag gjort för ont?
Vad hade min oskyldiga lilla flicka gjort för ont?!!!

Det finns ingen rättvisa i att min lilla bebis inte fick vara kvar här med oss!

Varje dag blir bara jobbigare.
Tog mig upp på em och tog mig i kragen o målade lite med min stora tjej här på kvällen ..
Men känner mig tom .. Och bedöva på något sätt.

Tack o lov för min sambo som ser till att dagarna rullar på för alla ändå.
Han är min klippa!!
Och min älskade "stora" tjej, som saknar lillasyster så! <3

Så orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Savannah 6 år och Ängeln Alma som föddes i vecka 24+1 och endast fick vara med oss i 11 dagar. Bor med Patrik, som är tryggheten i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela