mammatillangelnalma.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-04-27 11:12:15

Trillade in på din blogg och har nu suttit och gråtit när jag läst dina inlägg. Så otroligt orättvist livet är. Kan aldrig sätta mig in i er smärta och aldrig kan jag säga att jag förstår den. Men jag känner med dig och alla andra änglamammor, det borde inte få hända.

Vill bara skänka dig en stor kram!!!!

Svar: Tack så mycket!! Nej det borde inte få hända, tyvärr verkar det hända alldeles för många! Så jä*la orättvist!!
mammatillngelnalma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Savannah 6 år och Ängeln Alma som föddes i vecka 24+1 och endast fick vara med oss i 11 dagar. Bor med Patrik, som är tryggheten i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela