mammatillangelnalma.blogg.se

Min vackra ängel <3

Publicerad 2014-03-28 20:25:09 i Allmänt,

Lite över en månad har gått sen min lilla ängel somnade in i min famn.
Dagarna går, förstår bara inte hur.
Alla dagar är som en stor dimma bara, kan inte förstå att det redan gått en månad!
Svårt att hålla koll på vad de är för dag för alls ser likadana ut.

Träffade läkaren igår och är sjukskriven fram till den 17/4 .. Till att börja med.
Förväntas man må bra sen??
Bara tanken på att återgå till jobbet, att vara bland folk, att få frågor skrämmer livet ur mig!

Vet inte alls hur jag ska kunna sitta och koncentrera mig på jobb och vara social hela dagarna?
Just nu finns de inte i min värld.
Träffar ju varken vänner o knappt familj.
Livrädd för att träffa folk jag känner överhuvudtaget!!


Saknar dig min otroligt vackra ängel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Savannah 6 år och Ängeln Alma som föddes i vecka 24+1 och endast fick vara med oss i 11 dagar. Bor med Patrik, som är tryggheten i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela