mammatillangelnalma.blogg.se

Min älskade ängla dotter!!!!!

Publicerad 2014-03-13 19:03:37 i Allmänt,

Min sambo har två barn sen tidigare, en pojke och en flicka.
Pojken är 13 och flickan bli 10 nu snart.
Jag har en flicka som är 6 år.

Tjejerna sprang hand i hand igår från skolan och det enda jag kunde tänka var, det kommer alltid fattas en flicka där ..
En flicka som också borde springa där hand i hand med sina storesystrar!
Vårat gemensamma barn som inte fick stanna med oss.

Jag är så bitter på livet.
Jag kommer aldrig bli riktigt lycklig igen ..
En stor del av mig dog med min dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Savannah 6 år och Ängeln Alma som föddes i vecka 24+1 och endast fick vara med oss i 11 dagar. Bor med Patrik, som är tryggheten i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela