mammatillangelnalma.blogg.se

Massa knepiga tankar .. Utan svar ..

Publicerad 2014-03-17 18:38:48 i Allmänt,

Var iväg och klippte mig iaf på fm och det gick rätt bra.
Hon var inte "rädd" för att prata med mig och vi står inte varandra så nära längre som vi gjorde när vi var yngrs så då kunde jag prata lite.

Kände mig helt slut efter så nu har jag lämnat stora tjejen hos mormor över natten då dom ville ha en myskväll och jag ligget i soffan framför öppna spisen och bara är ..

Fått ny medicin idag och även tid till läkaren för sjukskrivning när "föräldradagarna" tagit slut ..

Begravning på fredag nu då.
Minnesstund har vi valt att ha hemma med den närmsta familjen.
Vad ska man bjuda på?
Kan verkligen inte tänka klart.
Tårta?

Min sambo har sagt till mig att han gärna vill att jag ska bli gravid igen så fort jag känner mig redo.
Inte för att på något sätt försöka ersätta Alma!!
Men för att tomheten av att inte ha en bebis, ett syskon som våra andra barn väntat på.

Vet inte riktigt vad jag känner.
Någon med erfarenhet?

Jag vill ha min Alma, skulle jag kunna älska ett annat barn som föds efter när jag förlorat min dotter?
Knäppa tankar, jag vet.

Men just nu funkar inget som det ska.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Savannah 6 år och Ängeln Alma som föddes i vecka 24+1 och endast fick vara med oss i 11 dagar. Bor med Patrik, som är tryggheten i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela