mammatillangelnalma.blogg.se

Lämna hemmet idag

Publicerad 2014-03-17 09:07:21 i Allmänt,

Ska till en gammal vän som har frisörsalong och klippa mig nu på fm o få i lite färg ..
Inför begravningen ..
Var ju utomlands innan vi hamnade på sjukhuset och håret ser ut därefter ..
Skit sak egenligeb men vill göra det inför min ängels avsked ..

Känns läskigt .. Då måste jag ju prata med någon .. Med henne ..
Har inte ens pratat med min bästa vän än som sagt ..

O de känns även som att hon ska tänka - hur kan hon tänka på klippning nu?!

De här kommer bli jobbigt.
Jobbigt att lämna hemmet och träffa någon som kommer vilja prata.

Hoppas jag lyckas hålla ihop mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Savannah 6 år och Ängeln Alma som föddes i vecka 24+1 och endast fick vara med oss i 11 dagar. Bor med Patrik, som är tryggheten i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela