mammatillangelnalma.blogg.se

Hur folk ser på graviditet igen ??

Publicerad 2014-03-11 20:48:32 i Allmänt,

Fick höra idag att andra i liknande sits som oss har blivit rekommenderade av läkare att bli gravida igen så snart som möjligt?!
Kan det stämma?
Någon med erfarenhet?

Jag har förstått att många tänker så med ..

Jag vet inte alls vad jag tänker om saken .. 
Skulle nog inte klara av det iaf ..
Men alla är väl olika ..

Jag tänker bara på min Alma ..
Alma borde ligga i min mage och vara skyddad!! <3 
Inte någon annan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Savannah 6 år och Ängeln Alma som föddes i vecka 24+1 och endast fick vara med oss i 11 dagar. Bor med Patrik, som är tryggheten i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela