mammatillangelnalma.blogg.se

En månad idag!

Publicerad 2014-03-12 21:02:32 i Allmänt,

Dagarna bara går .. 
Och jag är i någon annan värld känns de som ..
Trodde de var tisdag och hade ingen aning om datumet ..
Men såg nu att det är den 12 idag.
Min flicka skulle alltså blivit EN månad idag.
En hel månad! Om hon fått stanna med oss.

Paniken i kroppen kommer äta upp mig.
Jag vet inte hur man någonsin ska kunna "gå vidare".

Fan .. Det finns ingen rättvisa i något.

Jag vill ha båda mina barn här hos mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-03-12 21:56:20

Hittade denna blogg idag, blir så ledsen när jag läser :( Vet inte vad man skriva, så hemskt.. Men du skriver så det går rakt in hjärtat och man får ett litet grepp om hur man skulle känna om samma sak hände en själv, fy :( :(
Även om hon bara blev elva dagar så hade hon världens bästa mamma dem dagarna iaf, glöm inte det! Så många barn som inte har det men hon var trygg, så mycket kärlek..

Svar: Tack så mycket för dina fina ord! ❤️
mammatillngelnalma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Savannah 6 år och Ängeln Alma som föddes i vecka 24+1 och endast fick vara med oss i 11 dagar. Bor med Patrik, som är tryggheten i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela